IBAN rekeningnummer: NL98KNAB0740707892
BTW-nummer: NL001760847B19
KvK-nummer: 63384329
Support
Wil je iets bestellen maar twijfel je?
Heb je vragen over je bestelling of wil je iets ruilen/retourneren?
Alle antwoorden op je vragen vind je op deze pagina
VERZENDING
Levering
Training & Herstel (powered by FC Kruisband) doet z’n uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, na betaling ontvang je het product vaak binnen 5 werkdagen.
Voor een aantal producten is
PostNL/DHL
Verzendkosten
De verzendkosten worden getoond bij het afrekenen van de bestelling. Per bestelling (grootte/gewicht pakket) kan dit verschillen. Ook verschilt dit voor NL en BE.
Afhalen
Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Wanneer je dit zou willen kan je vooraf contact opnemen zodat we kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn. Dit i.v.m. verschillende partners en locaties.
Ander land
Geïnteresseerd in producten op deze site maar niet woonachtig in Nederland of België? Geen probleem. Neem vooraf contact met ons op zodat we kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Volledig adres
Indien door onjuiste of onvolledige (aflever)adresgegevens een bestelling niet bezorgd kan worden, brengen wij hiervoor bezorgkosten in rekening. Controleer het afleveradres dus goed.
RUILEN OF RETOURNEREN
Heb je niet het goede artikel gekozen dan is ruilen/retourneren geen probleem. Stuur via het
Ruilen
Als jij het terugstuurt naar ons (verzendkosten voor jou) dan zorgen wij ervoor dat je een juiste maat/artikel ontvangt (verzendkosten voor ons).
Geld terug
Wanneer je niet tevreden bent over een aankoop, kun je het binnen de zichttermijn van 30 dagen retourneren. Wij storten dan het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst van het retour terug, mits het aan de retourvoorwaarden voldoet zoals hieronder beschreven staat. Iedere retour wordt eerst beoordeeld en indien goedgekeurd voor restitutie verwerken we je terugbetaling.
Retourvoorwaarden
Een retour dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- de artikelen zijn schoon en compleet;
- de artikelen zijn niet gewassen, aangepast of beschadigd;
- de artikelen bevinden zich in een toestand die overeenkomt met normaal ‘pasgebruik’ – zoals je in een reguliere winkel zou passen;
- de artikelen zijn verpakt in de originele, onbeschadigde, verpakking;
- alle originele labels en kaartjes zijn nog aan het artikel bevestigd.
Retour adres:
Aalscholverlaan 23
3862 KH NIJKERK
Nederland
VEELGESTELDE VRAGEN
1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
4. Hoe kan ik betalen bij de Robey Sportswear webshop?
5. Wat zijn de verzendkosten?
6. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
7. Hoe kan ik iets retour zenden?
8. Garantie
9. Vragen/klachten?
1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Voor een aantal producten is
Dat betekent dat je nooit lang hoeft te wachten op jouw bestelling.
2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om de bestelling online te kunnen volgen, ontvang je een persoonlijke track & trace-code om de bestelling op de voet te volgen.
Als je track & trace link geen informatie weergeeft, is het pakket helaas verkeerd gesorteerd door DHL. Het kan dan enkele werkdagen duren voordat het pakket juist gesorteerd is.
3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja dit kan. Neem van te voren contact met ons op en we zullen samen bekijken waar en wanneer dit kan.
4. Hoe kan ik betalen bij de Training & Herstel webshop?
Jouw bestelling bij de
5. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kunnen per bestelling (grootte / gewicht) en per land verschillend zijn. Wanneer je de bestelling hebben gedaan worden de verzendkosten getoond voordat je definitief besteld/betaald.
6. Ik heb geen orderbevestiging gekregen.
De kans is aanwezig dat je orderbevestiging is afgeleverd in je spamfolder. Check dit even en als je de bevestiging nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
7. Hoe kan ik iets retourzenden?
Heb je niet het goede artikel gekozen dan is ruilen/retourneren geen probleem. Check op deze pagina het ‘ruilen of retourneren’ tablad.
8. Garantie
Elk artikel in de
9. Vragen/ Klachten?
Mocht je vragen hebben over jouw bestelling of over een product, neem dan contact met ons op via het contact formulier.
BEDRIJFSGEGEVENS
Riddererf 11G
3861PT Nijkerk
Nederland
TOCH NOG EEN VRAAG?
Mocht je toch nog een vraag hebben dan kan je altijd via het contact formulier je vraag stellen.
We helpen je graag.